RHEACH Logo

Lær os bedre at kende...

Vi er RHEACH

- få mere ud af dine socale medier


RHEACH hjælper virksomheder og privatpersoner med at få mere ud af deres social medier. Det gør vi ved at levere unikke løsninger af høj kvalitet, der fanger de ønskede målgruppers interesse og interageren med deres opslag.


Hos RHEACH ser vi ikke bare vores kunder som kunder men mere som ligeværdige samarbejdspartnere, og vi ønsker, at vores samarbejdspartnere skal se os på samme måde. Det betyder også, at vi nøje udvælger, hvem vi ønsker at samarbejde med. Det gør vi fordi, vi har et ønske om, at vores samarbejdspartnere skal have lige så høje ambitioner for dem selv, som vi har på deres vegne.


Navnet RHEACH er en leg med det engelske ord “reach”, og udtales “reech”. Reach betyder “” eller “at nå”, og bruges som et fagudtryk inden for sociale medier. Når man taler om reach på de sociale medier, taler man om hvor mange personer et post eller en profil er nået ud til. Derfor valgte vi navnet RHEACH, da det at nå ud til så mange mennesker som muligt, er det vigtigste for alle, der ønsker at få noget ud af de sociale medier.


RHEACH har kontor i Vordingborg i det naturskønne Sydsjælland, men ser København, Syd- og Vestsjælland, Lolland-Falster og Møn som sit opland. Vi er af den overbevisning, at den fysiske placering ikke er væsentlig, når man arbejder med sociale medier, da hele verden bliver ens lokalområde, når man har den korrekte online tilstedeværelse.

Simone Cato

- ejer af RHEACH


Simone Cato er ejer af RHEACH, har en bachelor i international markedsføring og økonomi, og har blandt andet sin erfaring fra en stilling som Head of Social Media i et prisvindende internationalt reklamebureau. Hun har arbejdet med digital markedsføring og sociale medier siden 2014, og brænder for at hjælpe virksomheder med at nå deres nuværende og potentielle kunder gennem markedsføring via de rigtige kanaler.


Hun har hjulpet alt lige fra små enkeltmandsvirksomheder til store koncerner, men også musikere, privatpersoner og offentlige institutioner har været en del af hendes samarbejdspartnere.


Ud over at rådgive om hvordan man får det maksimale ud af de sociale medier, har hun også holdt flere foredrag og workshops omkring emnet.


Hvis man spørger hende om, hvad hun arbejder med, svarer hun altid:


“Jeg hjælper virksomheder med at få det optimale ud af deres sociale medier.”


Privat er hun bosat i Vordingborg på Sydsjælland, hvorfra hun også driver sin virksomhed.